Thursday, October 8, 2009

လိပ္ျပာသန္ ့ျခင္းအတြက္




က်မရဲ့့အိမ္ေလးေသးေပမဲ ့ က်မေပ်ာ္ခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့ ့အခန္းေလးက်ဥ္းေပမဲ ့က်မ အေနေခ်ာင္ခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့ပန္းျခံေလး ငယ္ေပမဲ ့..က်မ အသက္ရႉဝ ခဲ့တယ္..။
က်မ ရဲ့ ပိုက္ဆံအိတ္ေလးျပားေနေပမဲ ့ က်မေရာင့္ရဲႏိုင္ခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့ကြန္ပ်ဴတာေလး ေဟာင္းေနေပမဲ ့ သံုးလို ့ေတာ့ ရေနေသးတယ္..။
က်မရဲ့ ထမင္းပြဲေလးဟင္းခြက္နဲေပမဲ ့ ငပိရည္က်ိဳတခြက္နဲ ့စားေကာင္းခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့ကားေလးစုတ္ေပမဲ ့ လိုရာခရီးေတာ့ ေရာက္ခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့မန္ယူအသင္းေလး တခါတခါသေရ၊အရႉံးႀကံဳေပမဲ ့ က်မကေတာ့ မေျပာင္းလဲဘဲအားေပးေနခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့အေဖမရွိေတာ့ေပမဲ ့ အေမကေတာ့ ရွိေသးတယ္..။
က်မရဲ့ ေမာင္ႏွမေတြနဲ ့ေဝးေနရေပမဲ ့ က်မကိုေတာ့ခ်စ္ႀကတယ္..။
က်မရဲ့သားသမီးေတြႀကီးလာႀကေပမဲ ့ က်မကေတာ့ခေလးေတြလို ့သာထင္ေနခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့ မိန္းမသားဘဝေပမဲ ့လူငယ္ေတြအေပၚမိခင္စိတ္ထားႏိုင္ခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့ က်န္းမာေရးကကင္ဆာျဖစ္ခဲ့ဖူးေပမဲ ့ ခုထိေတာ့ အသက္ရွင္ေနေသးတယ္..။
က်မရဲ့ဘဝကႀကမ္းေပမဲ ့ႀကိဳးစားျပီးေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္ခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့အိမ္ကိုလြမ္းေပမဲ ့က်မနဲ ့မိုင္္ေပါင္းေထာင္ခ်ီေဝးေနခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့ တိုင္းျပည္ေလးေသးေပမဲ့ ျမန္မာလူမ်ိဳးျဖစ္ရတာ က်မဂုဏ္ယူခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့ျပည္သူေတြ ရိုးသားခဲ့ႀကေပမဲ့ ဆင္းရဲတြင္းေတာ့ နက္ခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့ မွတ္ဥာဏ္မေကာင္းေပမဲ ့အမွတ္ရစရာေတြေတာ့မ်ားခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့ ဘ႑ာေရးကမေကာင္းေပမဲ ့သူမ်ားကိုေတာ့ ေပးခ်င္ေနခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့တရားဘာဝနာအားထုတ္မွဳကအားနဲခဲ့ေပမဲ့ ဘုရားရဲ့တရားေတြမွာေမြ ့ေလ်ာ္ခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့ ဘဝမွာအဆင္မေျပတာေတြမ်ားခဲ့ေပမဲ့ တရားေတာ္ေတြနဲ ့ေျဖသိမ့္ႏိုင္ခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့ ေသမယ့္ရက္ကိုမသိရေပမဲ ့တရားေတာ္ေတြေႀကာင့္ ႀကိဳေတြးေႀကာက္တဲ့စိတ္ကိုေဖ်ာက္ႏိုင္ခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့..ခ်စ္သူေတြကိုလက္လႊတ္ဆံုးရံႉးရမွာျဖစ္ေပမဲ့..သူတို ့ကိုထားခဲ့ဘို ့ပါစိတ္ေအးခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့…ဘဝမွာအရာရာမျပည့္စံုခဲ့ေပမဲ့..တရားေတာ္ေတြဖတ္ရႉ၊နာႀကားရတဲ့အတြက္ေက်နပ္ခဲ့တယ္..။
က်မရဲ့…..
က်မရဲ့….
က်မရဲ့……။
………………………………………………………………………………………………………………………………..
ေမျမန္မာ။။။။။။။။။။။။
ေအာက္တိုဘာလ ၈ ရက္ေန ့၊၂၀၀၉။

1 comment:

  1. ေရာင္႔ရဲ ေအးခ်မ္းတဲ႔ စိတ္ကေလးကို အထင္းသား ေတြ႔ႏိုင္တယ္။
    စာလာဖတ္မယ္ မမေရ။

    ReplyDelete